alexandraida

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida Andersson - 21 oktober 2012 10:41

Söndagen är kommen och jag avslutar snart min arbetshelg. Så nästa helg står det LEDIGT!!! Så skönt det skall bli. Bara njuta.
D var ute med jobbarkompisar igår så jag och Jouline hade tjejmys.
Pastasallad med grilladkyckling. Nom nom nom. Till barnprogrammet blev det ostbågar. Mmm mmmm nam nam hörde man från J. Skönt att bara vara. Sitta och lukta på ens dotter, kunna gå och lägga sig när man vill.
Klockan 05 kom en klarvaken tjej och väckte mig Jippie NOT!
Så fram med Pippi film och frukost. Nu klockan 10.30 somnade hon som en stock i min famn. GÖTT egentid och Kaffe tjohoo här kommer jag haha. Kvällen spenderar jag på jobbet så trevlig söndag på er.
Kram

Av Ida Andersson - 15 oktober 2012 23:01

Helgen är slut och måndagen är snart tillända. I helgen var jag och Thezz på Ladies Night. Så jäkla roligt va de. Fullt ös från början. Vi tog en vända på krogen men det var inget direkt att ha.

Söndagen gick i rasande fart. Spenderade några timmar i stallet, åt middag och spenderade mkt tid med lilla J.

Idag gick jag på dag 1 av mina 7 arbetspass denna veckan. Jag har tagit ett extra pass därav jobbar jag 7 dagar. Ja det är tyvärr ett måste när man har flyg på schemat. Känns en aning tufft men dagarna går så fort så swisch kommer det säga så är det måndag nästa vecka :)

Jo förresten de tog kort hos dagmamman i fredags och idag kom korten SÅ fina. Skall spåna lite på hur många vi skall beställa :)

Jag kall dricka lite te innan jag skall krypa till kojs. Klockan ringer 05 imorgon Hujeda mig.

Natti.

Av Ida Andersson - 14 oktober 2012 15:02

Bloggen har kommit sist på min prioritetlista. Mitt huvud har varit fullt med både tuffa saker och roliga.

Jag har känt mig väldigt ensam, ledsen, nere och inte behövd.
Kanske låter idiotiskt i andras öron men det är så jag har känt mig.
Det är lilla J som fått mig på andra tankar. Vad hade jag gjort utan den lilla underbara ongen.

Personer som man trodde brydde sig om en har inte alls brytt sig om en.
Sen gör det ont när vissa människor kommer så poff så finns man inte.
Det värsta är att jag bara sväljer det istället för att säga ifrån.
STOP Ida låt inte andra sätta sig på dig.
Punkt för detta.

Joulines 2års dag börjar närma sig. Gud snart 2år, helt sjukt. Börjat planera lite, skall bli så mysigt. Vår prinsessa skall få all uppmärksamhet alla ögon på sig. Ja hon skall få precis allt. "Lilla" prinsessan blir en stor prinsessa.

Allt mer ord börjar hon lära sig, Attans vilken fart det går i. Hon har börjat lägga ihop ord så det blir meningar. Bland annat -Mamma Jiin titta Pipppi. -Vevo akta dig. Ofta berättar hon saker som hänt hos dagmamman, vilka som varit där osv. Härligt att få följa denna utvecklingen.

Jag tar igen mig i soffan båda mina hjärtan sover så gott. Snart dags att väcka dem.

Trevlig söndag på er.

Presentation

Välkomna till oss!
Jag heter Ida är 26år och kommer ifrån Halland. Här kan du läsa om mitt fullspäckade liv som mamma, sambo och matte.
Glöm inte lämna ett fotspår
efter er.
Kram Ida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards